در تلگرام همراه ما باشید با اطمینان خرید کنید

اطلاعیه فروشگاه

در هنگام خرید حتما روی دکمه تکمیل خرید در صفحه بانک کلیک کنید تا پرداخت شما تکمیل شود مراحل پرداخت را تا آخر و دریافت کدپیگیری سفارش انجام دهید.در صورتی که نتوانستید پرداخت الکترونیکی را انجام دهید چند دقیقه صبر کنید و مجددا اقدام کنید و یا از طریق مرورگر دیگری وارد سایت شوید یا اینکه بانک عامل را تغییر دهید.راه های اربتاطی با ما شماره 09160593559یا ایمیلsajjad.behmard001@gmail.com با تشکر

پاورپوینت درمورد روش تدریس پیشرفته

پاورپوینت درمورد روش تدریس پیشرفته

مشخصات فایل

عنوان: روش تدریس پیشرفته

قالب بندی: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 263

 

 

 

 

محتویات

روش تدریس پیشرفته

آموزش

تدریس

تدریس(یاددهی) بر خط

یاد گیرییادگیری وب محور

ویژگی های یادگیری فعال

محورهای یادگیری

•روش های سنتی
nروش های نوین (فعال)
رویکرد اکتشافی
اهداف رویکرد اکتشافی
روش پژوهش
ویژگیهای روش پژوهش
رویکرد عرضه مطالب(دیوید آزوبل)
•پیش سازمان دهنده ها
خصوصیات پیش سازمان دهنده ها
الگوی طرح درس
طوفان مغزی( Brain storming )
چهار قاعده اساسی بارش یا طوفان مغزی
محاسن روش های مباحثه و اثر آن بر یاد دهی – یادگیری
و . . .
 
 
 
 
قسمتی از پاورپوینت
تدریس واقعی آموزش نحوه یادگیری به شاگردان است.                       مارشاویل
آموزش:
اشتغال علمی فراگیران

با فرصتهای یادگیری طر حریزی شده. تدریس واقعی آموزش نحوه یادگیری به شاگردان است.                       مارشاویل

تدریس:
لوئیس ومیل معتقدند که تدریس یک کنش انسانی است

   که برای فرد دیگری انجام می شود. ” در مورد خودآموزی از طریق مواد برنامه ریزی شده، کتاب یا فیلم می توان صحبت کرد ولی نمی توان خود تدریسی را عنوان کرد) تدریس واقعی آموزش نحوه یادگیری به شاگردان است.                       مارشاویل

تدریس(یاددهی) بر خط:
تدریس بر خط زمانی صورت می گیرد که یادگیرنده برخط(حضوری یا غیرحضوری) با بقیه شرکت کنندگان در تقابل است.

 

  تدریس واقعی آموزش نحوه یادگیری به شاگردان است.                       مارشاویل

 

   تدریس بر خط،

 

 معرف تدریس مبتنی بر متن، در قالب عرضه چند رسانه ای از طریق نظام توزیع وب – محور می باشد.

یاد گیری:
اگر هدف از تدریس را، یادگیری فرا گیرندگان بدانیم. با توجه به دیدگاه جان دیوئی هدف و شیوه و روش های رسیدن به هدف را نمی توان از هم جدا کرد، و شیوه و هدف به صورت واحد در می آیند. در این حالت می توان کنش های یاددهی – یادگیری را یک فعل واحد دانست.
و . . .

اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 9,900 تومان
عملیات پرداخت با همکاری بانک انجام می شود
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
230215_1868170_9679.zip886.5k





پاورپوینت درمورد بررسی تحلیلی تاریخ محلی در ایران معاصر(1304-1380)

پاورپوینت درمورد بررسی تحلیلی تاریخ محلی در ایران معاصر(1304-1380) مشخصات فایل عنوان: پاورپوینت درمورد بررسی تحلیلی تاریخ محلی در ایران معاصر(1304-1380)  قالب بندی: پاورپوینت تعداد اسلاید: 30       محتویات فصل بندی پژوهش • فصل اول:تعاریف و کلیات(پیشینه،سوالات و اهداف-تعریف تاریخ محلی،جغرافیای تاریخی و تاریخ شهری و مقایسه آن ها با تاریخ محلی) • فصل دوم:شکل گیری وگسترش تاریخ محلی در ایران،آمریکا و اروپا • فصل سوم:تبیین مو ...

توضیحات بیشتر - دانلود 9,900 تومان

دسته بندی محصولات فروشگاه

آخرین محصولات فروشگاه

محبوبترین محصولات

آمارگیر وبلاگ

وضعیت آب و هوا

هدایت به بالای صفحه

ساعت و تاريخ

الکسا