در تلگرام همراه ما باشید دریافت پروژه

اطلاعیه فروشگاه

در هنگام خرید حتما روی دکمه تکمیل خرید در صفحه بانک کلیک کنید تا پرداخت شما تکمیل شود مراحل پرداخت را تا آخر و دریافت کدپیگیری سفارش انجام دهید.در صورتی که نتوانستید پرداخت الکترونیکی را انجام دهید چند دقیقه صبر کنید و مجددا اقدام کنید و یا از طریق مرورگر دیگری وارد سایت شوید یا اینکه بانک عامل را تغییر دهید.راه های اربتاطی با ما شماره 09160593559یا ایمیلsajjad.behmard001@gmail.com با تشکر

پاورپوینت در مورد بازاریابی

پاورپوینت در مورد بازاریابی

مشخصات فایل

عنوان: پاورپوینت در مورد بازاریابی

قالب بندی: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 217

 

محتویات

فهرست مطالب

تاریخچه بازاریابی

ضرورت بازاریابی

تعاریف بازاریابی

مفهوم فروش و بازاریابی

وظایف بازاریابی

مفاهیم اساسی بازاریابی

انواع بازاریابی

و....

 

قسمتی از پاورپوینت

مفاهیم اساسی در تعریف بازاریابی

•نياز: بيان کننده حالت محروميت احساس شده در فرد است.
•خواسته : شکل برآورده ساختن نيازهاست.
•محصول : هرچيزی که خدمتی ارائه می دهد يا نيازی را برآورده می سازد.
•تقاضا : توانايی رفع خواسته است.
•مبادله : مجموعه اعمالی که طی آن دو طرف،ارزش هايی را با یکديگر معاوضه می کنند.
•بازار : محلی برای مبادلات بالقوه.
 
ضرورت بازاریابی
تا زمانيكه فاصله توليد كننده و مصرف كننده كوتاه بود ،  توليد كننده از نيازها ، خواسته ها ، سـلايق ، آداب و رسوم مصرف كننده مطلع بود و به وجــود بـازاريابي و مديريت بازار نيـــازي احساس نمي شـد اما در شرايط اقتصادي كه بسياري از شركت هاي بزرگ مرزهاي ملي را براي فعــاليت هاي تجاري خـود كوچك    يافته اند ، جهاني فكر مي كنند ، جهـاني توليد مي كنند ، و در سطح جهاني محصولات خود را توزيع مي نمايند ، فعاليت هاي بازاريابي زيــادي بايد انجـام شـود تا كالا از توليد كننده به مصـرف كننده  برسد . در واقع بازاريابي شامل كليه عملياتي است كه در فاصــله توليد تا مصرف باعث تسريع در جريان هدايت كالاها يا خدمات به سوي مصــرف كننده مي گردد .
 
تعاریف بازاریابی

 بازاريابي يك فرايند اجتماعي و مديريتي است كه به وسيله آن افراد و گروهها آنچه را مي خواهند و نياز دارند ازطريق خلق ، ارائه و تبادل كالا با يكديگر بدست مي آورند.

 بازاريابي فـــــرايندي است كه به وسيله آن سازمانها به صورت خلاق ، مولد و سودآور با بازار ارتباط مي يابند.

 

 بازاريابي دانش انطباق و همسـويي منابع انساني ، مالي و فيزيكي سازمانها با خواست ها و نيازهاي مشتري است .

 

و....


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 9,000 تومان
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
karghah-bazaryabi_1911549_7248.zip3.1 MB





پاورپوینت درمورد بررسی تحلیلی تاریخ محلی در ایران معاصر(1304-1380)

پاورپوینت درمورد بررسی تحلیلی تاریخ محلی در ایران معاصر(1304-1380) مشخصات فایل عنوان: پاورپوینت درمورد بررسی تحلیلی تاریخ محلی در ایران معاصر(1304-1380)  قالب بندی: پاورپوینت تعداد اسلاید: 30       محتویات فصل بندی پژوهش • فصل اول:تعاریف و کلیات(پیشینه،سوالات و اهداف-تعریف تاریخ محلی،جغرافیای تاریخی و تاریخ شهری و مقایسه آن ها با تاریخ محلی) • فصل دوم:شکل گیری وگسترش تاریخ محلی در ایران،آمریکا و اروپا • فصل سوم:تبیین مو ...

توضیحات بیشتر - دانلود 9,000 تومان

دسته بندی محصولات فروشگاه

آخرین محصولات فروشگاه

محبوبترین محصولات